Re: Dobra hurtownia komputerowa?

Autor: arturitto <artur_at_szoka.empe3.net>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 21:22:32 MET

Użytkownik Paweł Kulesza napisał:

> Witam.
> Noszę się z zamiarem założenia małej działalności gospodarczej (handel
> częściami komputerowymi przez allegro i sklep internetowy). Czy możecie
> polecić jakieś dobre hurtownie komputerowe? Googlałem i sporo tego jest -
> jednak ciężko coś wybrać.
> Czy zna ktoś cenniki takich hurtowni? Niestety dopóki nie założę dg - nie
> chcą przedstawiać swoich cen:/ Cieżko wyczuć czy będzie to opłacalne czy
> nie.
> Będę wdzięczny za każdą informację.
> Pozdrawiam oraz życzę spokojnych i wesołych świąt .

Witam ,jeżeli chcesz naprawdę zająć się komputerówką to na początek
najlepsza będzie dla ciebie ABC Data. najwieksza hurtownia w polsce.
mają bardzo dobry konfigurator (dostępny po założeniu konta) gdzie nawet
nie trzeba się znać by złożyć dobry zestaw i niepomieszać np. procków na
am2 i płyt na p4.

pozdrawiam.