Re: Drukarka HP Deskjet 815C - nie wychodzi wózek

Autor: Pawel R. <rpawel_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 20:33:22 MET

In news:emmkih$fhn$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Tryton* <sp@m.nie.pl> typed:

> Byz moze to banalna odpowiedz ale moze po prostu wyjmij
> kabel zasilajacy kiedy glowice sie przesuwaja. Beda one wtedy
> odblokowane i recznie je sobie ustawisz tam gdzie ci pasuje.

Ale w ktore miejsce, zawsze po otwarciu pokrywy ustawiaja sie na srodku
(chyba, ze je przesunac do komory). Natomiast jak zamkne pokrywe, to
nastepuje przesuniecie glowic do komory i nastepuje blokada, musze
srubokretem ta przesuwke pchnac do przodu, a wtedy odblokuje je - doslownie
pol centymetra.

Pawel