Re: Pen drive 2 GB PQI

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 13:17:55 MET

ulfik napisał(a):
> Może ktoś zechce mi odpowiedzieć bo nie znalazłem na forum
> odpowiedzi na to pytanie.
> Czy to normalne, że ten pen drive w stanie kompletnie wyczyszczonym ma
> pojemność użytkową nie 2 GB tylko 1,91 GB a używanych 4 kB? Co z
> resztą i czym są te 4 KB?

Właśnie przyniósł mi go jeden z Mikołajów :) To normalne. Wynika z
innego sposobu liczenia pojemności przez producenta i przez komputer,
podobnie jak to jest przy dyskach twardych. Co do 4kB to nie wiem - może
to jakieś pliki konfiguracyjne (jest tam wgrany jakiś programik).

--
Wesołych Świąt!
Maciek