Re: NTLDR

Autor: Wah <seba236_at_op.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 12:06:26 MET

Atarek napisał(a):
> Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
> wiadomości news:emklr4$sou$1@news.onet.pl...

> W tej chwili dysk systemowy jest podłączony do PRI_IDE tak jak było na
> początku. Do PRI_IDE miałem podłączone dwa dyski (pasek 80), a do SEC_IDE
> napęd CD (pasek 40). Po zainstalowaniu kieszeni nie można podłączyć dwóch
> dysków na jednym pasku (zbyt duża odległość). Zrobiłem więc tak: do PRI_IDE
> na pasku 80ch podłaczyłem kieszeń (dysk systemowy) oraz napęd CD. Do SEC_IDE
> podłączyłem drugi dysk bez systemu (pasek 80). Teraz napęd CD widzi jako ATA
> [...]

Pozostaw samą kieszeń na 1 kanale i zobacz czy będzie prawidłowo
działać. Możesz też w biosie ustawić dłuższe wykrywanie urządzeń.
Jeżeli to HDD WD to mogą byćproblemy bo nie raz nie chcą chodzić razem z
innym urządzeniem na tym samym kanale IDE. Może byćwinna sama kieszeń.
Musisz pokombinować z kolejnością napędów a może to pomoże.
Można kupić dłuższe taśmy IDE (ale ciężko je dostać)