płyta IBM

Autor: Paweł Wilanowski <ktoto137_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 11:14:25 MET

Witam

Mam problem i prośbę jednocześnie. Mam płytę IBM fru09k9982 wyjętą z
oryginalnej obudowy (do obudowy nie mam dostępu. Nie mogę jej sprawdzić i
uruchomić ponieważ piny i gniazda nie są opisane a instrukcji do tego nie ma.
Na płycie były powysychane kondensatory które wymieniłem i chcę to jak
najszybciej sprawdzić.
Może ktoś z forumowiczów ma kompletny komputer lub obudowę z opisanymi
podłączeniami. Oczywiście jak by była jakiś manual to by było najlepiej.

Pozdrawiam