Re: Drukarka mono do sporadycznych wydruków.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 00:34:22 MET

"PaRaGaS" <look@my.sig> wrote in message
news:emhf5u$f1o$1@inews.gazeta.pl...

> LaserJet 6L

Ta drukarka ma niestety notoryczne problemy z podajnikiem. Moze przy
sporadycznym drukowaniu nie bedzie to jakis duzy problem, ale warto to
uwzglednic...

Ale kolega ma calkiem dobry pomysl - moze nie warto kupowac nowej drukarki,
tylko dobra poleasingowke...
Fakt, ze w przypadku dobrych laserowych HP trzeba sie jednak liczyc z
gabarytami, ale regenerowane tonery sa stosunkowo tanie, nie musimy sie
martwic o wysychajace dysze w glowicy, a interfejsy rowniez do wyboru (USB /
LPT). Taka drukarka wytrzymuje dlugie lata (mam jedna HP2100, ktora zrobila
juz ok. 0,5 mln stron w ciagu 7 lat, w tym czasie robilem 3 razy przeglad i
czyszczenie drukarki, raz tylko wymiane folii, ale to juz wynik zbytniej
eksploatacji)... Mam tez laserjety, ktorym jeden toner starcza na
rok-poltora (mam na mysli, ze rzadko uzywane) - to modele juz mlodsze -
HP1200, HP2200 i HP 2300.
Rowniez starsze 4L lub 4M czy 5L sa godne polecenia...

Pozdrawiam
Michal