Re: Problem z plyta (?)

Autor: Rexolexter32 <gotowe_at_gmail.com>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 17:42:59 MET

szkudi@neostrada.pl napisał(a):
> Podczas startu komputera (plyta kt4v MSI)
> mam trzy dlugie sygnaly - przerwa - trzy dlugie
> sygnaly i tak w kolko. Co to moze oznaczac?

poszukaj w faq manuala swojej plyty to moze byc pisk zwiazany z
uszkodzeniem ramów,procka, nie jestem pewien

> Wymienialem zasilacz i karte graficzna na zakupione
> na allegro (gf4mx na radeona 9550 i jakis zasilacz
> noname 300w na fortrona 350w) i po wlaczeniu komputera na tej nowej
> konfiguracji wlasnie jets tak jak pisze...

Czy system bootuje ? jezeli na ekranie nie ma obrazu i słyszysz piski
to znaczy ze cos jest nie tak z procesorem lub ramami.To jest typowa
plyta pod 478 sprawdz czy kabel z dodatkowym zasilaniem +4v taki
mały jest podlaczony do plyty.Spr wlozyc stara karte agp ,upewnij
się :D ze poprawnie podlaczyles kabel +24v.W ostatecznosci mogles
uszkodzic plyte wyciagajac kabel 24v tak jak mówiłes :).