Re: (nie)stabilność systemu - powody

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 15:08:05 MET

"ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote in message news:emjc71$hpo$1@inews.gazeta.pl...
> "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message

> Chwilami ale raczej tylko dla zabawy.
> Tak z ciekawosci ... Jaki dostajesz uzysk wydajnosci po OC w porownaniu do
> default? (zapewne w FPSach)

Nie podam Ci w Wetstone'sach ani w Drystone'sach ani też Megaflopsach czy
innych FPSach, bo sobie tego nie notowałem. Ale przy kodowaniu z HDV 1080i
do SD PAL (najwyższa jakość mozliwa dla DVD), program Procoder 2 melduje
obróbke z prędkością 1.8 real time przy profilu OC 20%, zaś 1.1 przy
defaultowych ustawieniach. Jest więc o co walczyć, zważywszy że ten "real
time" to minimum 1 godzina na każda płytke DVD... Czyli uzysk 42 minuty na
płytę, w wielkim uproszczeniu!