Re: (nie)stabilno¶æ systemu - powody

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 12:24:11 MET

"ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote in message news:emhplk$ql9$1@inews.gazeta.pl...
> "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message

> AI Overclocking i tam DRAM frequency.
>
> Timingi ustaw w sekcji Chipset (wylacz SPD).
>
> Generalnie ustawiasz FSB jakie chcesz i po wejsciu w DRAM frequency
> widzisz jak beda taktowane pamieci.
> Staraj sie na poczatek nie przekraczac 800. Testuj , bedzie OK,
> podwyzszasz itd.

Tak te¿ robiê, i oczywi¶cie udaje mi siê zwiêkszyæ prêdko¶æ pamieæi
(dzielnik z 4:3 na 2:3 - czyli 2x). Ale przy takim ustawieniu, niemo¿liwe
jest podkecenie procka powy¿ej 2.8 GHz. Bardzo wa¿na jest dla mnie
odpowiedx, czy to normalne?

Bo je¿eli tak, to po prostu musze pomierzyæ i zdecydowac siê: albo CPU
podkecone na 3.20 GHz a pamiêci zaledwie 240 MHz, albo CPU ni¿ej, za to RAM
szybciej...

Jak zwykle, optimum zapewne lezy gdzie¶ po¶rodku. No i jest jeszce sprawa
napiêæ, których do tej pory nawet nie ruszy³em...

Piotr