Re: nowy komp i juz swirniety;-/

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 11:02:25 MET

CeZ__139 napisał(a):
> procek ; Athlon Xp 3200+ 64 bit

Nie ma takiego procesora.

> hdd ; Wd 80 Gb ata , segate 250 Gb sata
> ram 2 x 1 Gb patriot

GB a nie Gb, różnica jest ośmiokrotna :-)

> A wiec..pajcent od poczatku swego istnienia zawsze sprawial
> problemy..najpierw pojawil sie z dyskiem sata i jego instalacja.. bardzo
> dlugo go nie widzial az wkoncu jak ujrzal to tylko 134 Gb zamiast 250.. (na
> innym kompie tez widzi 134 Gb-sprawdzone )

Ograniczenie zworkami na dysku.

> teraz ciagle mam `bezpieczne usun
> sprzet` za kazdym razzem jak wlcze kompa..lipa no 1;-/

Niestety, normalne.

> pozniej cos innegi nastapilo..
> (...)
> i wkoncu..start systemu to jakas dobra minuta.. samych dyskow szuka ze 20
> sekund..;-/...zamykanie sysetmu z zegarkiem w raku to 2.5 min !!!;-/lipa no
> 3;-/
> (...)
> ps ;zatem..czy to wina plyty ?..reklamowac?...
> ps;po zainstalowaniu swiezego systemu sytuacja taka sama;-/

Nie przychodzą mi do głowy w tym momencie żadne racjonalne przyczyny,
które mogły wpłynąć na taką sytuację. Ja bym już reklamował.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: