Re: darmowe HOTSPOTY

Autor: Kret - dom <maytki_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 22:19:42 MET

elmer radi radisson wrote:

> FUT warning - pl.comp.pecet
>
> ten najmarniejszy 1Ghz (to naprawde najbiedniejsza opcja, lepiej z
> ~1,5Ghz w nowszej technologii) i 512RAM dobrze miec, wszystko zalezy
> od systemu operacyjnego, a jesli masz zamiar sie troche poruszac to
> dobra bateria to podstawa. nie wiem jaki masz budzet ale do 2 tysiecy
> kupisz cos sensownego uzywanego z centrino, ktora to platforma w tym
> przypadku bedzie wporzo.

Bez jaj do samego korzystania z internetu nawet z ogladaniem filmów
(no nie w full size) spokojnie wystarcza PIII 600MHz ja mam 192MB
ramu i do daje spokojnie rade (pod XP) chodz fakt ramu nigdy za wiele
(tak z 512 by się przydało)
Z małych polecam compaq M300 lub Della D400

--
Pozdrawiam
maytki(małpa)o2.pl