Problem z udostepnianiem folderu w sieci

Autor: Stes <stes_at_e-navigator.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 15:05:35 MET

Witam
Mam od paru dni problem z udostepnianiem folderu w sieci w XP Professional.
Najpierw wylaczyla sie usluga Serwer czy cos takiego i wylaczylo sie
jego udostepnianie. Po wlaczeniu udostepniania na nowo, mimo wlaczonej
opcji zezwalania uzytkownikom sieciowym na zmiany plikow inni
uzytkownicy nie maja przywilejow na jakiekolwiek zmiany.
Przez rok wszystko dzialao OK i nagle sie zwalilo. Nie wiem jak sobie z
tym poradzic, a z mojego dysku kozysta 10 osob...

Pozdrawiam

--
Navigator
http://e-navigator.pl/