Re: notebook i zasilacz

Autor: Michał Gorzkiewicz <mgorzkiewicz.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 14:35:20 MET

ianus <USUNianus@op.pl> napisał(a):

> Zakupiłem notebook Fujitsu Siemens Amilo Pro 2085 i rzecz w tym, że wg
> specyfikacji i danych na sprzęcie zasilacz do niego powiniem mieć 19V,
> 3.42A. Natomiast w komplecie jest zasilacz 20V, 3.25A taki jak dla n.p.
> Amilo Pro 3205. Czy ta różnica parametrów może być szkodliwa dla sprzętu?
> Proszę ewentualnych użytkowników 2085 o info jakie zasilacze mają w
> zestawie.

Cześć,
ja mam w komplecei ten zasialcz 19V 3.42A. Tak po mojemu to nic się nie
stanie, ale spytaj sie mądrzejszych.

Z drugiej strony wiem że ten sam zasilacz przypasował wtyczką do F-S Amilo i
Toschiby L20-180, ktoś włączył do prądu i... nic. wszystko działało, a
różnica była ok 1V napieciu między wymaganiami wwym modeli.

Michał