Re: Nagrywarka DVD ...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 23:00:06 MET

PSYLO napisał(a):

> Ranking Chipa ma tyle wspólnego ze stanem rzeczywistym jak ankieta na
> temat sprzętu przeprowadzona pod wejściem do media markt ;)

Potwierdzam - te gazetowe rankingi to z reguły do niczego się nie
nadają, a nawet niezły skecz kabaretowy można z tego zrobić. :)
Kiedyś była tutaj o tym mowa, kryteria mnie powaliły. :) Kiedy na plus
decydującym kryterium jest ładny panel i szybkość nagrywania, a na minus
zwraca się uwagę na niską szybkość zapisu CD-R i (mój faworyt) -
dołączone oprogramowanie PlexTools (że niby mało popularne :P) to
zwyczajnie zbiera mi się na śmiech. A fakt, że nikt nie raczy zwrócić
uwagi na jakość zapisu, nie wspomni o skanach jakości płyt nagrywanych
daną nagrywarką, to już zakrawa na parodię testu...
Oczywiście - łatwiej spojrzeć do specyfikacji i obejrzeć panele i na tej
podstawie ułożyć ranking... Komu chciałoby się robić jakieś testy...
IMHO całkiem wiarygodne kryteria przyjmują ludie z cdrinfo.pl (niestety,
dawno niczego nie testowali...) i cdrlab.pl.

> Bardzo dobry napęd.

Potwierdzam - sprawdzone empirycznie. :)
NEC ND-4571A zaraz za nim, a może nawet obok niego... :)

# /George Orwell - Rok 1984/