Re: pamiec flash 1gb Kingmaxa czy Kingstona?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 19:47:31 MET

pmolski@ant.pl napisał(a):

> A jaki model i jakie predkosci?

Ja akurat używam PQI Cool Drive-U339 (niebieski, 512 MB). Gdy go
kupowałem wszelkie 1 GB i więcej były przejawem luksusu i oznaką, że
właściciel chyba nie ma co robić z pieniędzmi. :P Transfer ma
odpowiednio 7,7 MB/s dla odczytu i 7 MB/s dla zapisu. Dla przykładu
wówczas bardzo podobny cenowo Kingston Data Trwveler oferował tylko
odpowiednio 6 i 3 MB/s, co mnie zniechęciło. Poza tym obudowa to zwykły
plastik, a w PQI mam ładne, niebieskie aluminium, co prawda nie całe, bo
jest też trochę plastiku, nie jest to jeden z pancernych PD, ale jak na
mój gust o wiele ładniej wygląda. Dlatego zdecydowałem się na PQI w
końcu. :)

Z tego co widzę, to są dostępne jeszcze w sprzedaży normalne PQI 1GB, o
zupełnie takich parametrach jak mój. Z nowymi Kingstonami raczej nie
mogą konkurować, ale np. taka zabawka:
http://www.apollo.pl/store/show_detail/55/15617
Wygląda naprawdę obiecująco. :)

# /George Orwell - Rok 1984/