Re: 3D i restart

Autor: Adam Brodner <brodner_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 16:11:05 MET

luis napisał(a):
> Witam
> Mam taki problem, komputer restartuje po kilku minutach grania w grę 3D
> (NFSMW). Mój sprzęt to: AMD64 3200 Vience; Asus A8R-MVP na Xpress1600;
> GF 7600GS Galaxy; 1GB Ram (4x256 MB) PC3200 Twinmos CL2,5. System
> świeży, aktualne sterowniki itp. Co może być przyczyną restartów
> 1. Karta graficzna gryzie się z płytą.
> 2. Słaby ram (podnosiłem napięcie do 2,7V- bez rezultatu)
> 3.Słaby zasilacz - ModeCom MC350 ATX
> 4.?
> Proszę o jakieś sugestie.
> luis

Przepraszam za prywatę, ale mam ten sam problem i nie ma sensu dublować
tematu. Resetuje mnie po kilku minutach gry LockOn, komputer to:
Athleon xp 2200+, płyta Asrock ( k7 hcyba), GByte Radeon 9550 128RAM,
512RAM, chyba ten sam zasilacz.
Przeleciałem Everestem i temperatura nie przekraczała 45 stopni, obudowa
wyposażona jest w 3 czujniki temperatury i wskazanie dla karty
graficznej też było rzędu 45stopni, aczkolwiek nie wiem, czy dobrze
umieściłem ten czujnik.

Pozdrawiam
AB