Poszukiwana osoba z komputerem Toshiba Satellite A10

Autor: Arek <arekmaan_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 11:39:01 MET

Witam

Potrzebuję CD-ROM Product Recovery (chodzi o drugą płytkę) do komputera
Toshiba Satellite A10 z systemem Windows XP Home Edition PL.
Swoją płytkę od nowości mam porysowaną i nie da się z tym nic zrobić.

Odpowiedź autoryzowanych dostawców usług Toshiba Polska to:
" Niestety według informacji z TOSHIBA EUROPE płyta Recovery CD do modelu
A10 jest już niedostepna. "
Więc jestem zdany tylo na siebie (a dokładniej na Waszą pomoc).

Jeśli ktoś posiada taką płytkę, to proszę o kontakt:
arek(MAŁPA)3imagination.com

Z góry dziękuję za pomoc.
____
pozdrawiam