ASUS P5L 1394 - Stary BIOS nie widzi nowego proca :(

Autor: Vex <vex_at_nospam.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 22:59:35 MET

Cześć!
właśnie ściągnąłem sobie nowe części do nowego komputera, wszystko elegancko
poskładałem, odpalam a komputer nawet nie oznak życia. Wszystko niby się
świeci, dyski i wentylatory startują ale monitor ani buzzer ani drgnie :( po
dłuższym okresie kombinowania i szukania w necie doczytałem się, że mojego
procka ( Pentium D 925 revC ), obsługuje ta pływa, owszem, ale dopiero z
nowszym BIOSem, a jak się doczytałem na naklejce na płycie ma wgrany
najstarszy, który obsługuje raptem 3 procki z listy chyba 30 które ta płyta
ma obsługiwać. Co teraz? Podejrzewam, że muszę odpalić płytę na obsługiwanym
procku, zflashować BIOS i dopiero mi to wszystko ruszy?

Miał ktoś kiedyś taką sytuację?
Ile może kosztować taka operacja w serwisie?

Dzięki!

Pozdrawiam serdecznie,
Tomek