PIO zamias DMA

Autor: Tomasz W <ratberto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 20:46:36 MET

Witam

Wiem doskonale ze temat byl obracany wiele razy
jednak do tej pory nie znalazlem rozwiazania problemu.

Dysk C, na ktorym zainstalowany jest system, to samsung SC6003H
ktory powienien pracowac w trybie UDMA / 100.
Jednak z jakiegos powodu tak nie jest.

Drugi dysk w systemie, nie wiem jaki 160GB, dziala w DMA 5.

Wiem ze nie jest to problem kabla po zminialem i jest tak samo.
w windowsie mam zaznaczone "DMA jesli mozliwe".
Kazdy inny dysk podlaczony dziala dobrze.

Coz wiec sie dzieje ? Wie ktos ?

Pozdrawiam