Re: Laptop SONY nie widzi RAM-u...

Autor: axel <axel_at_bankier.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 19:38:33 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:embu9s$lfs$2@flis.man.torun.pl...

> "Henry" embflo$70g$1@atlantis.news.tpi.pl

> Ja mam (w desktopie sprzed lat) jedno uszkodzone gniazdo i go po prostu
> nie używam.

Dzięki Wszystkim za reakcję, lecz sprawdziłem (przekładając tylko jedną dobą
kość RAM raz do jednego, raz do drugiego gniazda)...i okazuje się że oba
gniazda są dobre (!)....po prostu ten mój laptop coś zaświrował i po prostu
wogóle NIE WIDZI większej pamięci RAM niż 254 MB !!!! Czy to da się jakoś
naprawić...zmienić coś w ustawieniach....tylko jak i gdzie ?????

Pozdr.:

axel