Re: Teoria Serwisanta AGPx4 dziala jak x8

Autor: Kris <andrzej001_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 14:09:22 MET

Użytkownik "kovolski" <kowalskimarcin@vp.pl> napisał w wiadomości
news:embae5$g7s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hmm.. a to że ten 9800 chodzi ci na jak uwazasz x4 ma jakies zauwazalne
> dla oka konsekwencje typu niestabilność, zwisy, tłamszenie się karty?

generalnie na agpx4 chodzi jak zloto tyle ze na x8 nie rusza wcale
klopot w tym ze sprzet zostal tak sprzedany i prawdopodobnie skonfigurowany
generalnie poiwnno to chodzic na x8 a nie chodzi, nawet po uruchomieniu
windowsa zwis
tyle ze teraz mnie zaciekawila ta teoria, bo karta z ta plyta na bank nie
jest kompatybilna