Re: Jaki router ADSL Wi-Fi do Neo?

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 13:20:48 MET

W: News:emb5ao$plq$1@atlantis.news.tpi.pl,
 Od: kovolski <kowalskimarcin@vp.pl>
 Było:
> Witam..
> Przymierzam sie do konstrukcji sieci bezprzewodowej WiFi w obrębie
> Pozdro i sorry ze taki długi qwest:-) ale to ważne dla Mnie..

Poczytaj ofertę http://www.asmax.pl/
Swoim klientom zainstalowałem już kilkanaście tych urządzeń, radiowych i
kablowych... zainstalowałem i zapomniałem ;-) Zero obsługi w sensie
"konserwacji" czasem wołają mnie do zmiany ustawień firewall'a czy dopisania
IP - tam gdzie wyłączony serwer DHCP.

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)
http://www.popieramjow.pl/jow.php
http://foxx.salon24.pl/2631,index.html <ROTFL>