Re: jaki procesor na KT400...?

Autor: quish <quish_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 22:18:30 MET

wwmwaa@o2.pl napisał(a):
> No tak , czyli wybrac bartona lub semprona, a z kolei wyczytałem ze
> sempron to słabsza wersja athlona, czyli lepiej było by wziąć
> athlona 2000+ ??? ( czy jakiegos tam 2xxx + )

Athlon (Barton) lepszy,ale w kasie się nie zmieścisz. Sempron wcale dużo
nie gorszy i bardzo ładnie się kręci (szczególnie niskie modele). Jak
masz kupić Athlona ze starszym jądrem niż Barton,to lepiej bierz
Semprona (tak naprawdę to Athlon z jądrem Thoroughbred B)- oszczędzisz
sporo kłopotów z przegrzewaniem, a i wydajność lepsza.
Pozdr