Re: 3D i restart

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 22:02:13 MET

On Tue, 19 Dec 2006 21:43:41 +0100, "luis" <jgrud@interia.pl> wrote:

>Witam
>Mam taki problem, komputer restartuje po kilku minutach grania w grę 3D
>(NFSMW).

Sto lat temu miałem podobny problem, i wtedy to była wina zasilacza.
Tak że odpowiedź 3. jest możliwa.

Restart z powodu za słabego RAMu? Wątpię. Mulenie się, oczywiście.
Wyjście z gry w pierwszych sekundach - chyba możliwe. Ale restart?

Karta graficzna gryzie się z płytą? Mało prawdopodobne.

Stawiałbym, że albo zasilacz, albo coś się przegrzewa. Wentylowi na
grafie aby nic nie dolega?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com