Nośniki DVD

Autor: Pacjent <spam_at_ss.ie>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 20:13:15 MET

Witam.
Mam kilka orygialnych, tloczonych plyt DVD. Na kazdej z nich jest sporo
ponad 4,7 GB danych. Chcialbym je teraz skopiowac na inne plytki, ale
zalozmy ze nie chce ich rozdzielac (tzn. 4.7 GB danych na jednej plytce,
a pozostala czesc na drugiej).
Co mam do wyboru?
Obustronne plyki DVD+/-R chyba odpadaja, bo dane teorytycznie sa
rozdzielone od siebie - komputer widzi jedna strone jako jedna plyte, a
druga strone jako druga plyte (chyba tak jest, jesli nie to niech ktos
mnie wyprowadzi z bledu).
Dual Layer niby mogl by byc, ale ceny plyt oraz ich dostepnosc mnie
przerazaja.
DVD-RAM odpada w przedbiegach, bo moja nagrywarka go nie obsluguje.

Jest jeszcze jakas alternatywa?