jaka myszka?

Autor: <kalziom_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 19:58:16 MET

witam, mam problem z myszka, gdyz korzystam z laptopa ktory stoi na
biurku, laptopa nie z normalnego kompa gdyz idea byla taka zeby
zajmowal jak najmniej miejsca na tymze biurku i tu sie osttano pojawil
problem gdyz jestem zalany morzem kabli, do glosnikow, zasilajacym i
myszy. Pierwszy do odstrzalu leci kabelek od myszy i niestety MX518
odchodzi na emeryture choc jestem z niej bardzo zadowolony i tera
zpytanie na co to zamienic? mam 3 typy i nie wiem w ktory przyatakowac.
Wszytskie sa produktami logotecha gdyz staram sie pozostac przy tej
marce - jeszce mnie nie zawiodla, a uzytkuje od lat. Pierwsze dwa to:
LX7 Cordless oraz MX610. WYgladaja bardzo podobnie jest miedzy
nimi jaksa ostotna roznica orpocz tej bzdurnej fukcji informowania o
mailach? trzecia jest juz z ciut wyzszej polki - MX1000 i tu z kolei
pytanie czy warto do niej doplacac? z gory dzieki za kazda
odpowiedz

--
Pozdrawiam
Darek