Re: Testowanie karty graficznej

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 17:44:55 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> No przecież masz screena na głównej stronie ...
> http://hmonitor.net/slide43.png
> i to zaraz pierwszy screen, a Ty mówisz "nie przypominam sobie ..." :)

            Moze nie napisalem dosc jasno: chodzilo mi o takie monitorowanie
graficzne w funkcji czasu jak ma Riva Tuner [tego zamiennika szukam].
Bo to, do czego dales link to jakis zart: nic wiecej niz to co oferuja mi
moje ulubione male i darmowe DTemp, MBProbe 1.30, ATI Tool, RMClock
[uzywam ich stale, robia sporo wiecej a zajmuja mniej wiecej tyle zasobow
co HWonitor]. Do tego to cos kosztuje ~30$, bo za "super funnkcje"
wyswietlania temperatury GPU potrzebna jest licencja PRO. Musialbym na
glowe upasc by doliczajac prowizje Skulskiego wydac na cos takiego ~100 zl,
a nie mam zamiaru uzywac crackow itp. rozwiazan, zwlaszcza w sytuacji jaka
teraz jest w PL.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl