Re: Temeratura Pentium D805.

Autor: Pawel Andziak <ganda_at_ganda.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 15:21:27 MET

latet napisał(a):

> Na tej samej plycie?
> Ja mam podejrzenia, ze czujnik temp. procesora(*) na tej plycie P5LD2 SE/C
> zawyza temp. U mnei Core 2 Duo ma w spoczynku 53-55 C.

ja mam Gigabyte GA-945P-S3 i Core 2 Duo E6300. nie pamietam co BIOS
pokazuje, ale mam w obudowie panel z temperaturami i termometr wlozony
miedzy zeberka radiatora pokazuje 35 stopni w spoczynku. w stresie ledwo
wzrasta do 38. z kolei drugi termometr umiejscowiony miedzy zeberkami
radiatora chipsetu pokazuje 55-60 stopni.

--
ganda