Re: Przekładka z PCI IDE RAID > IDE na mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 15:10:53 MET

"Alieksiej" <Alimanospam@vp.pl> wrote in message
news:em8hse$n70$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czesc,
> mam macierz na zewnetrznym kontrolerze RAID IDE wlozonym w PCI.
> Do tej pory w IDE na plycie byl podpiety tylko CDROM.
> Chcialbym rozmontowac macierz, wyciagnac jeden dysk i kontroler, a
> zostawic jeden z dyskow podlaczony do IDE na plycie. Niestety mimo iz w
> biosie przeciwczylem juz wszystkie mozliwe ustawienia, dysk nie chce
> bootowac. Ma ktos jakis pomysl?
> System - win 2k.

Prosta sprawa. Nagrywasz obraz systemu na płytkę CD, robisz szacher-macher z
dyskami, wgrywasz ten obraz na dysk IDE, ustawiasz dysk IDE w BIOS-ie jako
bootujący, ustawiasz partycję systemową jako aktywną np. fdiskiem, bootujesz
się do Konsoli Odzyskiwania z płytki instalacyjnej, wykonujesz polecenie
fixmbr oraz bootcfg /rebuild, otwierasz piwo i patrzysz jak system wstaje.
;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/