Re: Ma ktos canona iP5200? (iP4200)

Autor: daromar <darek_at_mail.com>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 14:47:28 MET

Dnia Tue, 19 Dec 2006 14:34:48 +0100, Marwis napisał:

> Czy posiada ktos drukarke canon iP 5200 (ew.iP4200). Zastanawiam sie nad
> kupnem takiej i chcialbym sie dowiedziec jak sie sprawuje w
> eksploatacji. Glownie chodzi mi o zamienniki tuszu, z tego co sie
> zorientowalem trzeba tam wymieniac chip. Szukalem iP4000 bo ma tansze
> zamienniki, ale wyglada na to ze jest juz nieosiagalna.
> Bede wdzieczny za kazde info.

W pracy mam 4200, na razie dośc krótko ale na dziś można powiedzieć
że fajna drukareczka. Niby sa chipy ale służą do zliczania ilości stron i
wskazywania kiedy należy wymienić cartridze. Może już sie pojawiły
jakieś cartridze z chipami ale jak sprawdzałem jakis czas temu to były z
chipami regenerowanymi ze używanych.
Po włożeniu napełnionego pare razy pyta czy na pewno chcesz go włożyć i coś
tam o gwarancji :).
Drukuje dośc szybko 2 podajniki papieru, duplex tylko przed pierwszym
wydrukiem chwile mieli.

--
daromar