DVDRW

Autor: smbear <smbear_at_trzeba.cos.wyciac.gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 12:40:03 MET

Witam,

zastanawiam się nad zakupem nagrywarki DVD. Czy LG ciągle robi porządne
nagrywarki? Wiem, że jeszcze parę lat temu tak było - kolega ma sprzęt
tej firmy i sobie chwali. Z kolei ja się przejechałem na nagrywarce CD
firmy Lite-On - niby robili taki dobry sprzęt, a moja się rozleciała po
jakichś 10 miesiącach - w końcu ją wymienili w serwisie, na inny model
(SOHR-5239S), ale ciągle okazuje się, że nie można odczytać płyt przez
nią nagranych.

W każdym bądź razie zastanawiam się nad zakupem DVDRW firmy LG, model
GSA-H22NBU. Czy to dobry wybór?

Pozdrawiam,

        Tomek Duda