kamerka - tlen/scype

Autor: Tmi <dyskutant_at_vp.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 10:42:03 MET

Witam,

Często komunikuję się głosowo przez Tlen/Scype. Mam niezłe słuchawki
Logitecha, mimo że z niskiej półki, świetnie się spisują.

Natomiast teraz szukam również kamerki w możliwie najniższej cenie,
która mi umożliwie bez specjalnych super efektów, bezproblemową
komunikację wizualną na przyzwoitym poziomie :)

Widzialem jakies ceny kamerek za 28 zł, niewielkich z ledami ktore się
niby świecą w razie braku światła, ale też widziałem kamerki za 80 zł
które miał logo znanej firmy i w sumie podobne wartości.

*Pytanie*: czy warto kupować droższą kamerkę, jeśli skok jakości jest
minimanly? jeśli faktycznie jest minimalny?]

Może jesteście w stanie polecić mi coś konkretnego.

dzieki.

Tmi