Klawiatura numeryczna - może poradzicie?

Autor: Midar <radi_at_smlw.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 09:58:09 MET

Witam.

Jestem nowy na tej grypie i witam wszystkich. Mam problem z klawiaturą
numeryczną i pomyślałem że może ktoś z Was pomoże.

Kupiłem sobie klawiaturę numeryczną do laptopa. Jednak nieoczekiwanie
pojawił się problem. Po włączeniu NumLock z klawiatury numerycznej włącza
się również NumLock na klawiaturze laptopa co wprowadza ją w tryb numeryczny
i uniemożliwia pisania tekstu. Tak więc żeby używać klawiaturę numeryczną i
pisać tekst, trzeba włączać i wyłączać na przemian
NumLock. Jest to kompletnie niepraktyczne.

Może ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić?

Mam Laptopa FujitsuSiemens Amilo PRO V8010.

--
Pozdrawiam
Radek A.