Re: laptopy 10' jak szukac?

Autor: K <kurt76.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 09:51:29 MET

eusenet <eusenet@gazeta.pl> napisał(a):

> Witam
>
> kiedys pytalem Was w temacie kupno subnotebooka o pomoc w wyborze.
> Od tego czasu obejrzalem kilkanascie modeli i stwierdzam, ze przydalby mi
> sie ekran 10' :) dwunastka jest mala, ale jakby przy gornej granicy
> wielkosci, ktora mnie interesuje.
>
> Pytanie - jak szukac modeli 10'? W praktycznie zadnej wyszukiwarce (czy to
> na stronach sklepu, czy allegro) nie ma mozliwosci sortowania ze wzgledu na
> wielkosc matrycy :-/
> A moze z subnotebookow 10' z procesorem powyzej 750Mhz zostaje tylko vaio?

czesc
przerabialem temat juz dosc dawno i od ladnych paru lat nie mam urzadzenia o
wiekszym ekranie niz 10,4" to wg mnie absolutne maksimum jezeli mowimy o
mobilnosci. z doswiadczenia: jezeli uzywka i praca biurowo internetowa to
polecam cos z serii toshiba portege na p3-750 (sam uzywam), ale tak naprawde
to jest duzy klocek.... :) tylko sony vaio na Transmeta Crusoe z ekranikiem
6-8" i min 6h na baterii, 600-700 gr wagi....szukac, szukac, szukac bo to
robia tylko na rynek japonski - ale jak pisze tu masz dopiero komfort (no
chyba ze masz problemy ze wzrokiem).