bateria w IBM

Autor: kesser <dkesselring_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 07:43:56 MET

Witam
Mam IBM T23 który od dłuższego czasu był podłączony cały czas do
ładowania. Załważylem, że po odłączeniu pokazuje 100% ale po
jakiś 20-30 minutach spada do kilku procent i włącza alarm.
Zainstalowałem maximizer i pokazywał baterię na żółto z poradą
aby zrobić pełny cykl. Podczas rozładowywania komp uśpił się po
ok. 30 minutach ale jak go włączyłem bez ładowania to długo
chodził, grubo ponad godzinę. Wskaźnik pokazywal 3% potem 0% a komp
chodził dalej. Po zabiegu pokazuje baterię na czerwono (w battery
health) pomimo 100% naładowania (więc niby do wywalenia)?? Co dalej
mogę zrobić aby zsynchronizować oprogramowanie z baterią bo tu
chyba jest problem?
I wyczytałem na forum, że można ustawić aby doładowywał np. jak
spadnie do 80% a nie przy 95%, gdzie to mogę ustawić?