Re: Głośniki do komputera

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 00:16:12 MET

Użytkownik Raf napisał:

> Poszukuje na prezent dobrych głośników do komputera. Wiem że odtwarzana na
> nich muzyka nie będzie taka jak w profesjonalnym zestawie HI-FI ale może
> ktoś z szanownych grupowiczów ma coś fajnego w domu co całkiem dobrze
> odtwarza muze zwłaszcza MP3.
> Głośniki w standardzie stereo tylko 2, karta w kompie do którego są
> potrzebne nie jest kartą nowego typu.

Podobnie jak Koledzy polecam Creative M80, mam i jestem BARDZO
zadowolony. Za taka kase glosniki sa wrecz bezkonkurencyjne, do muzyki
sluchania idealne, nie kupuj zadnych 2.1, walenie basu i nic wiecej.
Jednak dosc ciezko je kupic, ja dorwalem ostatnia pare w Vobisie w
Gdansku, warto bylo sie spieszyc :) Zauwazylem, ze Creative w Polsce
"wychowalo sobie" bardzo liczne potomstwo, ktore rozumuje "czym wiecej
glosnikow tym lepiej/fajniej/kul" i sluchaja muzyki na 7.1 :o

--
Pozdrawiam,
Maciek