Re: Padl procesor ?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 23:32:48 MET

" Grzegorz" <slodkimisio@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:em73rj$qbe$1@inews.gazeta.pl...

> A historie o spalonych CPU ? Zwlaszcza AMD....
> Te na skutek zlego docisku radiatora, nie zwiekszonych napiec.

No coz... w mojej skromnej kolekcji znalazl sie tylko jeden przypadek
przegrzania AMD. Za to znalazlo sie kilkanascie przypadkow ukruszenia
procesora na skutek nieprawidlowego sciagania i ponownego zakladania
radiatora.
O przegrzaniu (jak powiedzialo google) swiadczyly teczowe odbicia na
powierzchni procesora. Zakladam, ze tam albo mechanizm wylaczania sie
popsul, albo zostal oszukany (nasmarowana tylko czesc powierzchni procka).
Ale moze masz racje - byc moze to tez twoj przypadek.

> tez
>
> Nie nasmarowalem. Wsadzony bez wentylatora w socket wlasnie tak kiepsko
sie
> grzeje.

No ale bez smarowania nie pojedzie :)
Moze nasmaruj i daj znac, jak poszlo :)