Re: Drukarka laserowa HP

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 23:18:53 MET

"SlawekB." <slawek_b_nospam@vp.pl> wrote in message
news:em70hm$b9n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sprawdzane na Windzie 98 i 2000. Word i Exel. W notatniku to samo.

No to rzeczywiscie ciekawe - bede musial sprawdzic sobie w pracy :)
Ale poki co proponuje, zebys skorzystal z online'owego hotline'a z HP - wg
mnie jest super. Zglasza ci sie bezposrednio fachowiec z danego produktu lub
grupy produktow, takze masz informacje lub pomoc z pierwszej reki - od
wykwalifikowanego fachowca.
Jesli on ci nie pomoze, to nie wiem, czy tutaj znajdzie sie ktos, kto to
zrobi.
Korzystalem juz dwukrotnie i uwazam, ze jest to swietna droga do
komunikacji. Zwlaszcza, ze problem zdiagnozowales wystarczajaco dokladnie.

zacznij od strony ze swoim produktem lub od ponizszej.
http://h200003.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Home.jsp?locale=pl_PL

Pozdrawiam
Michal