Re: Głośniki do komputera

Autor: Tomasz Stafinski <stefan_at_jenot.telektrim.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 23:14:52 MET

On 2006-12-18, Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote:
> Wez pod uwage, ze sam format mp3 jest mocno stratny (szczegolnie wysokie
> tony) - slychac to bardzo wyraznie przy duzej glosnosci, przy porownaniu np
> z plyta audio. Takze przy doborze glosnikow powinienes raczej brac inny
> material do testowania niz mp3.

Spokojnie, na głośnikach w tej cenie raczej nie usłyszy różnicy - wystarczy
tylko użyć mp3 o wysokim bitrate (>=256kbit/s).

> Jesli chodzi o glosniki do komputera, to ja jestem zwolennikiem Creative'a,
> nawet zestaw 2.1 w drewnianej obudowie (np. model bodajze T3030) to bardzo
> gustowny i wysokiej klasy prezent. Tylko nie wiem, czy 150zl starczy, ale
> cena jest cos kolo tego.

2.1 do słuchania muzyki (nawet mp3) to porażka. Osobiście popieram Kilu
i polecam monitorki 2.0 Creative'a M80. W tej cenie nic lepszego nie da
się znaleźć.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński