Procek 64 bity a xp 32

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 22:24:04 MET

Witam

Mam problem z nowym sprzetem. Zakupilem procek amd 3200+ plyta glowna
M2N4-SLI i mam straszne problemy z systemem.

Manowicie czasami nawet juz przy instalacji wyskakuja bledy systemowe,
czesto przy instalacji jakis programow wyskakuja bledy unimozliwiajace
instalacje. Po resecie wszystko wraca do normy. Sprzedajacy poinformwal mnie
ze ma to zwiazek z tym ze procek chodzi w 64 bitach a zainstalowany win xp w
32.

Mam pytanie czy ktos ma / mial podobna sytuacje i czy komus kto zainstalowal
winde xp 32 chodzilo wszystko dobrze na procku 64.

Prosze o wasze opinie na ten temat. Nie wiem czy to poprostu wina akurat
tego windowsa ktory mam nagrany na plyte czy jednak bede musial jakos zdobyc
tego win xp 64.
Z gory dziekuje

Aha i jeszcze jedno po instalacji karty graf. wyskakuje mi komunikat o SLI.
Podobno chodzi o to ze na moja plyte mozna zainstalowac 2 karty graf. i
musze wylaczyc SLI w biosie. W jakiej zakladce to sie znajduje i czy moze
miec wplyw na objawy zwiechy systemu opisane wyzej.