Geforce 3 Ti i pytanie

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 21:31:12 MET

Witam.
Mam kartę Geforce 3 TI 128 PRO i mały problem. Włożyłem ją w płytę główną
obsługującą AGP max x2 i karta z płytą nie poszła. Potem (bedąc przekonanym
że karta zdechnięta) przełożyłem ją na płytę obsługującą AGP x4 i karta
poszła jakby nigdy nic. Czy to możliwe że AGP mające max x2 nie bedzie
współpracowało z ta kartą?

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz i Kathe spacerują po parku. Nagle padają strzały. Kathe pada. Krew