Drukarka laserowa HP

Autor: SlawekB. <slawek_b_nospam_at_vp.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 20:22:22 MET

Witam

Mam następujący problem z drukarką HP 1022. Na kartkach formatu a4
drukuje jak należy tzn jak zadam 20 stron to idzie jedna za drugą. Jest
to powiedzmy tylko 5-10 znaków do wydrukowania. To samo tylko drukowane
na kartkach 70mm na 145 mm idzie jak krew z nosa. Wydrukuje jedną, 10
sek przerwy i opiero następna. Wydajność zamiast tych 18 kartek/minutę w
przypadku formatu A4 jest 5-6 kartek małych. Dzieje się tak samo
niezależnie od ustawień (zmiana formatu kartki, zmiana jakości druku).
Sprawdzałem w przypadku drukarki HP6L. Dzieje się tak samo. Wie ktoś co
jest tego przyczyną i jak to poprawić ?

Pozdrawiam
Sławek