128 czy 256 bitów

Autor: Johnny2 <ii_at_mail.com>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 19:04:34 MET

Witam,

Mam mały dylemat z wyborem karty graficznej. Jestem raczej mniej
wymagającym graczem, tzn. od czasu do czasu lubię sobie w coś zagrać ale
nie często. Zastanawiam się nad kupnem Geforce 7600GT, ale wiem że ma on
128 bitową szynę dostępu do pamięci. Co to właściwie znaczy? Czy się to
różni od 256 bitowej szyny, będę miał mniejszą wydajność?
Proszę o drobną radę co mam wybrać. 7600GT czy może dopłacić jakieś 600
PLN i kupić 7800GS. Acha, płytę mam na AGPx8.

Pozdrawiam