Re: Kamera internetowa

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 18:43:08 MET

Viking napisał(a):
> Ogladam czytam, przegladam ale nie umie sie zdecydowac, ceny przerozne a
> specyfikacje techniczne prawie takie same, logitech czy creative, cale
> peryferia mam praktycznie logitecha czy wobec tego kontynuowac tradycje? co
> dobrze dziala, dobrze pokazuje obraz a nie kosztuje 400zl? mysle o takich
> modelach do 100zl ale moze warto dolozyc wiecej? poradzi ktos na czym sie
> skupic przy doborze? moze uzytkownicy poleca cos swojego?

Trzy dni temu kupiłem Creative Live! Cam Vista IM w sklepie za niecałe
70 PLN-ów i jestem z niej bardzo zadowolony. Może jakbym zapłacił 100
pln to dostał bym coś co robi 30 klatek dla rozdziałki 640x480, ale ja
ją kupiłem do Skypa i taki bajer nie jest mi potrzebny (od takich rzeczy
mam normalną kamerę). A zdecydowałem się na Creativa, bo jak w
hipermarkecie wziąłem do ręki kamerkę Apollo, notabene identyczną jak ta
  na zdjęciu przy pierwszym poście, to ją od razu odłożyłem, bo mi się w
rękach rozpadać zaczęła. Druga rzecz to to, że przy słabym oświetleniu
na mojej jest widać co się dzieje 4 metry od kamery, a nawet 5.
Koleżanka ma "jakąś zwykłą kamerę" i też jest z niej zadowolona, tak
samo kuzynka, ale mi szkoda było wydać kasę na szmelc z którego ja bym
nie był zadowolony bo słabo to to coś podawało by obraz. Kolega ma
jakiegoś Logitecha, nie wiem jaki model. Jak chciał kupić kamerę to też
się zastanawiał co wziąć i całe szczęście posłuchał, jak mu mówiłem żeby
  poniżej setki nie kupował. Kolega ze swojego Logitecha za 110 PLN jest
również bardzo zadowolony i z tego jak go oglądam via Skype to popieram
jego zadowolenie.
Dla każdego jak go stać - ten co go stać rzadziej na wymianę sprzętu
kupi lepszy sprzęt za trochę większą kasę i ten sprzęt będzie działał
dłużej i lepiej.
Ku przemyśleniom.

--
Slaw