Re: Przeciętna karta graf. do grania

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 17:56:58 MET

Sebastian <mail@mail.com> wrote:

> Dzięki bardzo za wyczerpującą odpowiedź.
> Dzisiaj pojawił się na http://www.benchmark.pl/ link do dwóch mini
> recenzji (pisane przez czytelników) tego Palita. Nie czekaj tylko popraw
> literówki i wysyłaj swój tekst, jest nagroda za najlepszą mini recenzje
> i pojawiają się często artykuły dotyczące tego samego sprzętu.
> Twój opis jest znacznie dokładniejszy i dużo lepiej napisany niż ten z
> Benchmark'u.

            Dzieki za cieple slowa, ale raczej nie wysle - jakos idea rozsiewania
informacji o sprzecie po zylionie serwisow i for, ktore znikna z sieci jak
sie adminowi znudzi do mnie niespecjalnie przemawia, wrecz wkurza
niemilosiernie to, ze coraz czesciej by wyszukac konkretne informacje o
sprzecie trzeba logowac sie (podajac mail itp) na xxx takich rozsianych
sewisow nie przeszukiwanych przez google. Co zrobic - chcielismy internetu
pod strzecha, to i mamy inwazje dzieci neostrady :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl