Re: Testowanie karty graficznej

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 17:52:27 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> Hardware Sensors Monitor - http://www.hmonitor.com/ ?
> Riva Tuner po instalce ma 16-17 MB, a Hardware Sensors Monitor 1.4 MB.

            Dodatkowe opcje sa platne AFAIR, a poza tym nie przypominam sobie by
HSM monitorowal temperature GPU, jego czestotliwosc z podzialem na strefy
obliczeniowe oraz szybkosc pamieci i wentylatora grafiki. Do pozostalych
rzeczy mam swoje ulubione darmowe malenstwa: do dyskow DTemp, do plyty
MBProbe, a do temperatury GPU (nVidi tez) ATI Tool, choc ten jest
najwiekszy, ale sluzy mi tez do zmiany ustawien grafiki do 2D/3D. Riva
Tuner jest dobry, ale strasznie wielki i koszmarnie nieergonomiczny :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl