odczyt CD pochłania 60% mocy procesora (Core2Duo 6600)! Co sie dzieje?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 17:31:28 MET

Witam!

Od niedawna (jakies 3 dni) mam taką jazdę - kiedy przegrywam
cokolwiek z cd na dysk twardy, komputer prawie się zawiesza! Myszka
skacze po ekranie, zamiast płynnie się przesuwać, dźwięk
odtważany z Winampa, czy rozmowa w Skypie tnie sie niemiłosiernie w
stopniu uniemożliwiającym zrozumienie nawet poszczególnych sylab!
Nie wiem za bardzo co może być przyczyną - czyżby jakiś wirus? Ale
Kaspersky niczego nie wykrywa. Komputer mam nie najgorszy bo Core2Duo,
2 GB Ramu. DVDE/CD mam Samsung SH-S182. Sprzęt ma ledwie kilka
miesięcy. Jadę na XP PRO SP2.

Ma ktoś może jakieś sugestie?

Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam