Re: Notebook Asus

Autor: kbiel <kbielawski_at_op.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 17:09:20 MET

> Ktory z ponizszych notebookow byscie wybrali? Glownym kryterium jest
> wydajnoosc oraz mobilnosc tego notebooka(czas pracy na akumulatorze)
> chodzi o najlepszy wybor/kompromis. Czy lepiej zabrac lepszy procek i
> gorsza karte grafiki oraz wieksza pamiec czy lepiej gorszy procek mniej
> pamieci i lepsza grafike? Cena miedzy 3000PLN a 4000PLN i prosze nie

Witam.
W zeszłym tygodniu zakupiłem
Asus A6JC-Q138
http://www.agito.pl/product/34470?cid=52
Laptop przy oszczędnej pracy (biurowej) około 3 godz. wytrzymuje na
akumulatorach.
Dodatkowo dobry procesor, dość dobra karta graficzna powoduje to iż jest to
maszyna wydajna, warta polecenia praktycznie do wszystkiego.
Jedyna "wada" to 512MB, ale jako że udało mi się kupić tanio laptopa, od
razu dokupiłem jeszcze 512MB RAM.
Całość laptop+dodaktowy RAM wyszło mi 4118zł.
Pozdrawiam