Re: nec

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 14:08:23 MET

> czy wybrac model neca 2170nx czy 2070nx,
> ten 20" ma matryce SIPS a 21" ma PVA, nie wiem ktore lepsze
> monitor bedzie sluzyl glownie do gier, neta i pisania dokumentow

Ja NECa nie polecam (mam 2170nx), nie moglem sprawdzic przed kupnem a
pozniej okazalo sie, ze mam 7 subpikseli i serwis stwerdzil, ze nie podlega
wymianie (dopiero powyzej 9).
Chyba, ze mozesz gdzies dokladnie obejrzec nim kupisz. Gdyby nie te smieci
na ekranie to moglbym powiedzic, ze jest ok. Gram czasami i nie widze
smuzenia.

Pozdrawiam
Jacek