Re: Głośniki

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 14:01:36 MET

Janusz Pabłocki napisał(a):
> To ma być wykorzystane przez moją córkę do prób przed zawodami, tzn ma być
> łatwe do przenoszenia/przewożenia, bardziej jej zależy na mocy niz na
> jakości.

Pierwsza sprawa - musisz się określić cenowo. Bo nie wiem czy
zaproponować sprzęt za 100 zł, 300 zł czy też 7000 zł.

Mówisz, że to ma być przewożone - zatem zapewne interesuje Cię zestaw
bez subwoofera, zwyczajne 2.0. Może więc coś takiego (strzelając, bo
kwoty jaka Cię interesuje nie znam):
http://www.bazarcen.pl/product_377882.html

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: